Friday 14 June 2013

kalau aku ada baby girl....

Baju baby girl
Kalau aku ada baby girl...aku teringin nak beli baju camni...byk pilihan baju bb girl berbanding bb boy...mau ranap duit gaji tiap2 bln beli baju org pompuan ni...sentiasa ada fesyen terbaru...comei2 plk tu....








 






 
 
 
macam-macam jenis fesyen ada kan...yg ala-ala princess...fesyen korea...english stail...byk ler jenis fesyen.. syok kan...comei jer bb pkai skirt kembang kan...tp bila pikir btoi2 ,klu takat nk dok umah jer,xkn nk pkai terover2 plk kn..cian kt bb jdi mangsa kerakusan fesyen dr mama dia...haha..biaq ler kn...nk bergaya.. tp semua tu kalau...kalau...kalau...aku ada bb girl...hrp 2thn lg aku peknen& dpt bb girl...amin..ppasni kena google cari tios nk dpt bb girl ler plk...hehe


No comments:

Post a Comment